Czy oklejanie witryn przyciąga klientów?

Oklejanie szyb w sklepach to jedna z najprostszych metod reklamy swojego biznesu. Pasaże i galerie w wielkich miastach słyną z pięknie udekorowanych witryn. Z tej formy promocji korzystają zarówno punkty gastronomiczne, piekarnie, jak i inne lokale użytkowe. Jak sprawić, aby miejsce stało się łatwo rozpoznawalne w oczach przechodniów oraz potencjalnych klientów? Dowiedz się, czy oklejanie szyb może być opłacalne.

Projekt witryny – jakie ma znaczenie?

Reklama umieszczona na sklepowej szybie nie wiąże się zazwyczaj z ogromnym wydatkiem. Należy jednak pamiętać, że jej skuteczność zależy od dobrego projektu, który przyciąga wzrok potencjalnych klientów i wyróżnia się na tle konkurencji. Interesująca grafika z pewnością zachęci przechodniów do odwiedzenia lokalu. Dlatego powinna nawiązywać do oferty i charakteru działalności.

Oklejanie witryn to forma reklamy, która może być dowolnie dostosowywana do budynku oraz wizerunku przedsiębiorstwa. Naklejki mogą całkowicie zakrywać szyby, ale warto zostawić trochę wolnej przestrzeni, aby klienci mogli zajrzeć do środka lokalu. Kompletna osłona może się sprawdzić w przypadku gabinetów lekarskich, banków oraz różnego rodzaju biur.

Kto wykonuje projekt witryny sklepowej?

O warstwę kreatywną reklamy dbają graficy, którzy specjalizują się w treściach marketingowych. Ich projekty współgrają ze współczesnymi trendami, dzięki czemu są wyjątkowo efektowne i idealnie wpisują się w architekturę miasta. W konsekwencji są niezwykle skuteczne w przyciąganiu klientów. Ciekawe wzory i chwytliwy slogan to proste rozwiązania, które mogą wpłynąć bardzo pozytywnie na wizerunek firmy.

Oklejanie witryn sklepowych – na co zwrócić uwagę?

Bez względu na wybrany projekt witryna nie będzie wyglądać estetycznie, jeśli naklejki nie zostaną odpowiednio umieszczone na szybie. Dlatego duże znaczenie ma zaangażowanie profesjonalistów do wykonania takiej usługi. Firma Happy Island przygotuje projekt, który z pewnością przyciągnie wzrok klientów. Bardzo ważny jest też wybór folii, na której znajdzie się nadruk.

  • Folia OWV – grafika widoczna jest dla przechodniów z zewnątrz, a klienci w środku mogą swobodnie wyglądać za okno.
  • Folia szron – materiał ten imituję fakturę piaskowego lub mrożonego szkła, dzięki czemu daje efekt tzw. mlecznej szyby.
  • Folia ploterowa – samoprzylepna, kolorowa folia, która wykorzystywana jest najczęściej do wycinania liter i prostych projektów graficznych.

Oklejanie witryn musi być wykonane bardzo precyzyjnie. Między szybą a folią nie mogą pojawić się żadne pęcherzyki powietrza. Ich pęknięcie spowodowałoby nieestetyczne zagięcia i dziury. Zniszczona w ten sposób folia byłaby znacznie mniej odporna na kolejne uszkodzenia.

Ile kosztuje oklejanie szyb?

Cena oklejania witryn sklepowych zależy od kilku czynników. Największe znaczenie mają oczywiście rozmiar oraz liczba okien. Im większa powierzchnia, tym ostateczny koszt będzie wyższy. Duży wpływ na końcowy wydatek może mieć też zatrudnienie właściwego projektanta. Stawki w branży artystycznej mogą się wahać. Dlatego trzeba znaleźć grafika, który ma doświadczenie w marketingu. Wtedy można mieć pewność, że reklama będzie efektowna i skuteczna.

Poprzedni artykułNowa chwilówka a spłata starej. Jak nie wpaść w spiralę zadłużenia?
Następny artykułDlaczego warto inwestować w szkolenia dla firm?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj