Prowadzenie własnej firmy to nie tylko sprzedaż oferowanych produktów bądź usług. Najpierw przede wszystkim znaleźć trzeba potencjalną grupę odbiorców, do której oferta ma trafić. Czasem jednak ciężko do takich ludzi samodzielnie dotrzeć bez doświadczenia i wiedzy na temat obecnej...
Kwestia odpowiednio prowadzonego marketingu pojawia się najczęściej w kontekście rozwoju firmy. Na działania marketingowe składają się wszelkiej maści kampanie promocyjne, mające za cel zarówno budowanie świadomości marki, rozpowszechnienie konkretnego produktu czy przyciągnięcie nowych klientów do firmy. Jednak nie jest...
Pandemia koronawirusa odmieniła sposób działania biznesu na całym świecie. Nawet przedsiębiorstwa funkcjonujące głównie w tradycyjnych kanałach sprzedażowych przeniosły swoją ofertę także do przestrzeni wirtualnej. e-Commerce nie działa jednak bez opakowań. Stanowią kluczowy element, żeby każdy zamówiony towar dotarł na miejsce...
Dobrze zorganizowana konferencja to wiele planowania, długie przygotowania i wiele analiz i rozważań, które poprzedzają działanie. O czym trzeba koniecznie pamiętać, by organizowana przez nas konferencja okazała się dużym sukcesem i spełniła oczekiwania jej uczestników? Planowanie wydatków By jak najbardziej efektywnie...
Unikalna możliwość nawiązania bezpośrednich relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami jakie daje sieć internetowa przestała być jedynie okazją do lepszego poznania ich upodobań, czy potrzeb. Obecność w mediach społecznościowych jest dzisiaj bardzo ważnym sygnałem dla konsumentów, definiującym wiarygodność firmy...
Jeśli nurtuje was zagadnienie widoczności własnej strony internetowej, podpowiemy prosty sposób na zweryfikowanie stanu. Jeśli w trakcie współpracy z firmą, która świadczy na waszą rzecz usługi, które nazywają się pozycjonowanie, zechcecie jak w pokerze powiedzieć – sprawdzam – możecie...
Internet jest medium, które dostarcza swoim użytkownikom ogromnej ilości informacji na jeszcze większą ilość tematów. Część osób szuka w Internecie odpowiedzi na nurtujące ich pytania, inni dokształcają się lub korzystają z licznych źródeł samodoskonalenia, a jeszcze inni są zainteresowani...
Wystawca z prawdziwego zdarzenia doskonale wie jak zainteresować swoja ofertą potencjalnych klientów. Rozumie jak istotną rolę gra reklama, która stanowi bodziec do działania, jakim jest podjęcie tematu o ewentualnej współpracy. W związku z powyższym na targi wystawców dociera ''zaopatrzony''...
Dynamiczny rozwój technologii informacyjnych i popularność jej narzędzi przyczyniają się do powstania marketingu opartego na zasobach baz danych. Korzystanie z rozwiązań marketingu baz danych (m. zintegrowanego) umożliwia lepsze zarządzanie sprzedażą i działaniami promocyjnymi m.in. dzięki lepszej komunikacji z klientami...

Narzędzia SEO

Zastanawiasz się jakie narzędzia SEO będą dla ciebie najlepsze sprawdź poniższą listę i wybierz coś dla Siebie. SEMrush SEMrush jest jedną z najpopularniejszych opcji analizy SEO na rynku. Umożliwia śledzenie płatnego ruchu, ruchu w mediach społecznościowych oraz oczywiście ruchu na komputerach...

Polecane