Czym jest system call center i jak dokładnie działa?

Świat dookoła nas nieustannie się rozwija i to w takim tempie, że obecnemu pokoleniu ciężko jest nadążyć za dokonującym się na naszych oczach postępem technologicznym. Jedną z dziedzin, która w ostatnich latach rozwija się najdynamiczniej jest telekomunikacja. Od telefonu stacjonarnego bardzo szybko przeszliśmy do ery telefonów komórkowych, a obecnie dzięki globalnemu dostępowi do Internetu, możemy pracować zdalnie i mieć dostęp do niezbędnych zasobów w chmurze, w każdej chwili i w każdym miejscu.

Wraz z rozwojem telekomunikacji duży nacisk kładziono na maksymalne wykorzystanie nowych zdobyczy technologii i stale proponowano nowe rozwiązania, które byłby użyteczne dla ogółu populacji  Jednym z takich rewolucyjnych rozwiązań jest system call center, który umożliwia automatyzację wykonywania i odbierania połączeń na masową skalę. Dzięki zaawansowanemu technologicznie oprogramowaniu call center, miliony ludzi na całym świecie mogą odbierać i wykonywać najróżniejsze połączenia telefoniczne w celach handlowych, marketingowych czy informacyjnych. Dowiedz się więcej o funkcjonalnościach systemu call center i sprawdź, jak taki system ułatwia codzienne życie.

System call center – a co to jest?

System call center to zaawansowane technologicznie rozwiązanie, które obejmuje szereg narzędzi wspierających telefoniczny kontakt z klientami. Systemy call center mogą obsługiwać połączenia wychodzące, czyli outbound oraz przychodzące czyli inbound, a także oba na raz. W systemie call center połączenia typu inbound realizuje się dla obsługi infolinii, obsługi zamówień, przyjmowania reklamacji oraz pomocy technicznej, wsparcia serwisowego i gwarancyjnego. Połączenia typu outbound z kolei to przede wszystkim pozyskiwanie nowych klientów, realizowanie celów marketingowych, telemarketing oraz promocja asortymentu.

W przypadku systemu contact center, mówimy o zastosowaniu jeszcze bardziej zaawansowanych technologicznie narzędzi do komunikacji z klientem, ponieważ oprócz obsługi połączeń wychodzących i przychodzących możliwy jest również kontakt z klientem za pośrednictwem e-maili, sms’ów czy czatu online.

System call center – kluczowe funkcje

Wdrożenie systemu call center gwarantuje trzy główne korzyści. Po pierwsze automatyzację usług. Oznacza to, że część zadań może być wykonywana bez udziału człowieka, o wiele szybciej, wydajniej i bardziej jakościowo. Po drugie – monitorowanie, które umożliwia bieżące śledzenie wszystkich kluczowych dla danego call center parametrów. Wśród nich są m.in. informacje o statystykach kampanii, wskaźnikach jakościowych, czy stanie pracy konsultantów. Po trzecie, system call center umożliwia raportowanie. Dzięki wygenerowanym automatycznie raportom można przeprowadzić skuteczną analizę i ocenę pracy zespołów, dzięki czemu planowanie długoterminowe nakierowane na rozwój firmy staje się o wiele łatwiejsze.

Jeżeli potrzebujesz wdrożyć dla swojej firmy zaawansowany technologicznie system call center i nie wiesz od czego zacząć, koniecznie zgłoś się do specjalistów w tej dziedzinie: https://www.daktela.com/pl/. Kompleksowy system call center od Daktela umożliwia obsługę klienta na najwyższym poziomie przy wykorzystaniu najnowszych rozwiązań technologicznych. Praca zespołowa z domu w obrębie systemu call center jeszcze nigdy nie była tak łatwa. Dzięki zgromadzeniu wszystkich, kluczowych funkcjonalności systemu w jednym, kompleksowym rozwiązaniu, możesz mieć pełną kontrolę nad komunikacją z klientami. Jeżeli chcesz przetestować działanie systemu w obrębie własnej firmy, koniecznie skontaktuj się ze specjalistami z Daktela i wypróbuj darmowe demo. Daktela to specjalista w zakresie oprogramowania call center i oprogramowania contact center, który posiada wieloletnie doświadczenie w działalności na rynku telekomunikacji. Przy rozwoju swoich usług Daktela skorzystała z licznych doświadczeń swoich klientów i stworzyła taki system call center, który ułatwia pracę, jest intuicyjny i funkcjonalny. Przekonaj się sam!

Poprzedni artykułIntrastat – wszystko co warto wiedzieć
Następny artykułKiedy warto zdecydować się na pożyczkę na raty?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj