Uporządkuj swoje myśli z Google Keep

Notatki pomagają w zachowaniu wysokiej wydajności pracy. Dzięki temu, że zapisujemy jakąś informację, jesteśmy w stanie oczyścić umysł i zrobić miejsce dla nowych, kreatywnych myśli. Google Keep to cyfrowa wersja kolorowych, samoprzylepnych karteczek. Rozwiązanie to sprzyja lepszej organizacji pracy.

Google Keep – co to za narzędzie?

Google Keep to narzędzie pakietu G Suite, które umożliwia tworzenie wirtualnych notatek. Może to być lista do zrobienia, ważne adresy stron internetowych, luźne pomysły, szkice, a nawet nagrania głosowe. Notatki stworzone w Google Keep można zachować dla siebie lub udostępnić innym użytkownikom.

Wśród głównych zalet narzędzia Google Keep wyróżnić można:

  • dostępność – aplikację można zainstalować na telefonie, tablecie, laptopie, komputerze stacjonarnym lub po prostu jako rozszerzenie w przeglądarce Chrome,
  • integralność – notatki stworzone na jednym urządzeniu mogą zostać wyświetlone na innym, dzięki temu tworząc notatkę w telefonie, możesz ją otworzyć na komputerze, dowolnie edytować i ponownie zapisać,
  • intuicyjna obsługa – prosty interfejs aplikacji zapewnia łatwe poruszanie się po aplikacji, Google Keep upraszcza cały proces tworzenia notatek,
  • przejrzysty układ aplikacji – użytkownik ma łatwy dostęp do etykiet, przypomnień, archiwum oraz usuniętych notatek,
  • współpraca – notatki można szybko udostępnić innym użytkownikom,
  • jako część pakietu G Suite – Google Keep jest połączony nie tylko ze skrzynką pocztową, ale także z każdą inną aplikacją pakietu G Suite.

Funkcje Google Keep, które warto znać

Google Keep to funkcjonalna aplikacja, która kryje w sobie mnóstwo funkcjonalności.

  1. Zawsze wtedy, kiedy ich potrzebujesz. Notatki w Google Keep przypominają o zdarzeniach nie tylko w konkretnym dniu, ale również z uwzględnieniem lokalizacji. Stwórz notatkę z informacją, iż musisz odebrać garnitur z pralni. Gdy będziesz w okolicy, Google Keep przypomni ci o tym.
  2. Etykiety, kolory i jeszcze lepsza organizacja. Google Keep pozwala na porządkowanie notatek przy wykorzystaniu etykiet oraz kolorów. Wystarczy umieścić w notatce słowo kluczowe z hasztagiem („#nazwa etykiety”), aby móc ją później łatwo wyszukać.
  3. Przekształć odręczne notatki w notatki Google Keep. Wystarczy zrobić telefonem zdjęcie odręcznych notatek i wysłać je do aplikacji Google Keep. Tekst automatycznie zmienia się na elektroniczny – można go wkleić bezpośrednio do Dokumentów Google, Gmaila, Arkuszy Kalkulacyjnych oraz innych narzędzi G Suite.
  4. Proste udostępnianie notatek innym użytkownikom. Dzięki Google Keep można zrobić „burzę mózgów” za pomocą jednego kliknięcia. Każdą z notatek można udostępnić innym użytkownikom lub po prostu zachować dla siebie.
  5. Nagraj notatkę i przekształć ją w tekst. Funkcja rozpoznawania mowy pozwala zamienić notatkę głosową na tekst.
  6. Wyszukiwarka Google Keep. Aplikacja umożliwia filtrowanie notatek po kolorach, etykietach, słowach kluczowych oraz rodzajach notatek.
  7. Porządkowanie treści. Google Keep wykorzystuje sztuczną inteligencję, która umożliwia porządkowanie treści. Jest w stanie odfiltrować od siebie różnego typu informacje, wyszukując dokładnie to, czego w danej chwili potrzebujemy.
  8. Checklista, czyli realizacja zadań krok po kroku. Google Keep umożliwia stworzenie listy ze wszystkimi zadaniami i notatkami oraz odznaczanie (lub usuwanie) tych, które już zostały wykonane. To motywuje do działania, gdy pod koniec dnia można z dumą spojrzeć na listę zrealizowanych zadań.

Google Keep to narzędzie, które pozwala na stworzenie karteczek z notatkami w wersji cyfrowej. To oszczędność miejsca, lepsza organizacja pracy oraz efektywniejsze wykonywanie zadań. Aplikacja pozwala na łapanie ulotnych myśli oraz zrobienie „burzy mózgów” wspólnie z innymi użytkownikami.

Google Keep umożliwia gromadzenie wszystkich pomysłów i kreatywnych myśli, które mogą zainspirować do dalszej pracy. Intuicyjna obsługa oraz możliwość dodania notatek z każdego urządzenia czyni aplikację uniwersalną. Duża funkcjonalność tego narzędzia sprawia, że może być ono z powodzeniem wykorzystywane zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Keep to tylko jedna z wielu firmowych aplikacji pakietu G Suite, który przetestujesz przez 30 dni za darmo rejestrując się tutaj.

Poprzedni artykułStrategie skutecznej e-sprzedaży
Następny artykułNarzędzia SEO

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj