Telemarketing: komu i dlaczego jest potrzebny?

Masowe połączenia wychodzące są wykorzystywane przez firmy, które chcą szybko przekazać informacje klientom i potencjalnym nabywcom. Rozgrzewanie bazy leadów jest bardzo łatwe dzięki telemarketingowi. Podczas połączeń wychodzących można sprzedawać i zbierać dane statystyczne. W tym artykule porozmawiamy o tym, w jakich przypadkach i kto potrzebuje telemarketingu wychodzącego, a także systemy do telemarketingu.

Cele telemarketingu:

  • rekrutacja
  • generowanie leadów poprzez zimne rozmowy
  • sprzedaż
  • przeprowadzanie ankiet
  • aktualizacja bazy danych klientów
  • badania marketingowe
  • ogłaszanie targów lub promocji
  • kampanie polityczne

Obszary wykorzystania telemarketingu:

  1. Firmy windykacyjne
  2. Banki
  3. Działy HR (menedżerowie ds. personalnych)
  4. Logistycy i przewoźnicy
  5. Dostawcy produktów
  6. Startupy
  7. Firmy ubezpieczeniowe

Dla każdego z tych biznesów dobierana jest odpowiednia kampania połączeń wychodzących.

Skuteczny telemarketing

Mimo mnogości kanałów tekstowych telefon jest nadal niezbędny. Wielu ludzi, którzy zostali poddani izolacji, cieszą się, że słyszą ludzki głos zamiast linijek tekstu w komunikatorze. Staraj się jednak nie być zbyt nachalnym. Pierwszym krokiem jest zdefiniowanie celów kampanii telemarketingowej, opracowanie strategii ich osiągnięcia i wdrożenie ich za pomocą oprogramowania telemarketingowego. Dokładne planowanie i odpowiednie oprogramowanie do telemarketingu są kluczowymi czynnikami decydującymi o sukcesie Twojej kampanii telemarketingowej. Autodialer w Voiptime Contact Center maksymalizuje liczbę połączeń, które wykonujesz do swojej bazy klientów. Pomyśl o swoich potencjalnych klientach, ich problemach i o tym, jak cenią swój czas. Wszystko inne będzie następować, w tym wybór oprogramowania Voiptime Contact Center, które pomoże Twojej firmie zwiększyć wydajność i zyski. 

Pola opcjonalne, na które warto zwrócić uwagę w trakcie stworzenia kampanii telemarketingowej:

  • Scenariusz – tworzenie skryptów konwersacyjnych o dowolnej złożoności w projektancie, wybór skryptu z listy i dodanie go do kampanii.
  • Skrypt kolejki IVR to głosowy skrypt samoobsługowy, który zostanie odtworzony klientowi podczas jego pobytu w kolejce.
  • Automatyczny start – określ początek i koniec kampanii, dni i godziny pracy.
  • Przetwarzaj najpierw nowe zgłoszenia – przetwarzaj zgłoszenia na zasadzie LIFO
  • Dynamiczne kierowanie połączeń – umożliwia wykonanie połączenia do klientów TM przez grupę linii, stosując losową dystrybucję linii w grupie lub wywołanie przez rundę.
  • Automatyczne odbieranie – dodanie znacznika wyboru i włączenie trybu automatycznego odbierania przez operatora.
  • Dzwonienie tylko na aktywne numery – dzwoń tylko na aktywne numery (aby uniknąć połączeń do nieistotnych numerów klientów oznaczonych przez operatora jako nieaktywne)

Telemarketing wychodzący to skuteczny sposób komunikacji z odbiorcami i pozyskiwania potencjalnych klientów. Ale tylko pod warunkiem stałej pracy ze skryptami i szkoleniami operatorów. Rozwiązania call center Voiptime posiada kompletną i wygodną funkcjonalność do pracy z kampaniami telemarketingu wychodzącego, a wykwalifikowany personel jest gotowy udzielić Ci porad dotyczących kompetentnej konfiguracji kampanii.

Poprzedni artykułJakie buty dla dziewczynki do stylizacji z sukienką?
Następny artykułStwórz najmodniejszy manicure hybrydowy tej jesieni!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj