Opinie o produktach i usługach Twojego sklepu internetowego

O tym, jak skutecznie działa na nas konsumentów opinia drugiego człowieka dowiedzieliśmy się już dawno temu, na długo przed tym, jak większość produktów zaczęliśmy zdobywać za pośrednictwem Internetu. Siła polecenia potrafi być znacznie większa niż niektóre działania marketingowe. Rolą przedsiębiorców oraz specjalistów od marketingu i promocji jest dbałość o to, by pozyskiwać pozytywne, sprawdzone opinie na temat świadczonych usług i oferowanych produktów.

Nie jest to jednak proces łatwy, a często wręcz żmudny i niewdzięczny. W pozyskiwaniu opinii pojawia się bowiem jeszcze jeden, mniej przyjazny akcent – walka z negatywnymi recenzjami. Na szczęście na rynku pojawiają się narzędzia, które ułatwiają to niełatwe zadanie – jednym z nich jest aplikacja Rating Captain. W jaki sposób może pomóc przedsiębiorcom? Nie wahaj się z niej skorzystać, bo oferowane rozwiązania są bardzo przemyślane.

Nierówna walka z negatywnymi opiniami

Z jednej strony działania internetowe dają nam co rusz szereg nowych możliwości, dzięki którym firmy mają szansę na szerokie promowanie swoich usług. Z drugiej zaś, dostęp do różnych opiniotwórczych portali daje również większe pole manewru wszystkim tym, którzy pod wpływem emocji decydują się zamieścić opinię o firmie, marce, produkcie, czy usłudze, jakiej zakupu się podjęli. Wystarczy jedno potknięcie, aby ocena wystawiona przez użytkownika miała negatywny wydźwięk.

Negatywne opinie wystawiane sklepom internetowym i miejscom, które aktywnie działają w sieci, w niektórych przypadkach okazują się złośliwym działaniem konkurencji, a w innych, faktycznym komentarzem powstałym po problematycznym procesie zakupowym. Towar niezgodny z zamówieniem, zbyt długa dostawa, problemy ze złożeniem zamówienia lub brak możliwości komunikacyjnych z odpowiednimi działami w firmie – szereg czynników może wpłynąć na to, że niezadowolony klient wystawi Twojej firmie złą opinię, którą czytać będą pozostali użytkownicy Internetu – Twoi potencjalni klienci.

Rating Captain to aplikacja, która ma na celu zachęcić klientów do wystawiania opinii o marce, danym produkcie czy usłudze, ale jednocześnie pozwala walczyć z negatywnymi komentarzami jeszcze przed ich pojawieniem się w sieci. To droga, która pozwala zmienić niezadowolonego klienta w stałego i wiernego klienta firmy.

Pozyskuj pozytywne opinie i ulepszaj swoje usługi

W jaki sposób pozyskasz pozytywne opinie dzięki Rating Captain? Klient, który zdecyduje się zakupić towar lub usługę za pośrednictwem Twojej firmy zostanie zapytany o to, czy jest zadowolony z przeprowadzonej transakcji czy nie. Jeśli odpowiedź będzie pozytywna, aplikacja zachęci go do wystawienia swojej opinii na wybranym kanale opiniotwórczym. W przypadku negatywnej odpowiedzi, jako przedsiębiorca otrzymasz szansę wynagrodzenia klientowi problematycznego zakupu.

Sama komunikacja z klientem, dokładne poznanie jego problemu, pozwoli dużo zyskać samemu przedsiębiorstwu. Aplikacja daje możliwość analizy najczęstszych punktów zapalnych, a zatem pozwala lepiej poznać swojego klienta, dzięki czemu firma otrzymuje informacje, która pozwalają jej ulepszać swojej systemy i procesy oraz produkty w taki sposób, który faktycznie odpowiada na potrzeby klientów. Jako zadośćuczynienie możesz zaoferować klientowi rabat lub kod promocyjny, który zachęci go do ponownej transakcji. Jeśli zależy Ci na silnej więzi w relacjach z Twoimi odbiorcami, skorzystaj z usług Rating Captain i pozyskuj wartościowe recenzje.

Poprzedni artykułSystemy ERP rekomendowane dla małych i średnich firm
Następny artykuł5 przepisów na szybkie i zdrowe przekąski na imprezę urodzinową

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj