To, w jaki sposób Twoi potencjalni klienci będą postrzegać Twoją markę, w dużej mierze zależy od tego, jakie kroki w tym kierunku podejmiesz. Poznaj najbardziej efektowne metody znakowania produktów klasy premium. Choć istnieje wiele metod nanoszenia indywidualnych cech producenta na...
Dynamiczny rozwój technologii informacyjnych i popularność jej narzędzi przyczyniają się do powstania marketingu opartego na zasobach baz danych. Korzystanie z rozwiązań marketingu baz danych (m. zintegrowanego) umożliwia lepsze zarządzanie sprzedażą i działaniami promocyjnymi m.in. dzięki lepszej komunikacji z klientami...
Kwestia odpowiednio prowadzonego marketingu pojawia się najczęściej w kontekście rozwoju firmy. Na działania marketingowe składają się wszelkiej maści kampanie promocyjne, mające za cel zarówno budowanie świadomości marki, rozpowszechnienie konkretnego produktu czy przyciągnięcie nowych klientów do firmy. Jednak nie jest...

Druk plakatów

Plakaty już na dobre wpisały się w miejską przestrzeń. Służą one różnorodnym celom: promocyjnym, informacyjnym czy nawet artystycznym. Jak wybrać odpowiedni format plakatu? Przed wcieleniem w życie planu pod tytułem „druk plakatów” wypada zastanowić się nad tym, w jakim powinny one...
Pandemia koronawirusa odmieniła sposób działania biznesu na całym świecie. Nawet przedsiębiorstwa funkcjonujące głównie w tradycyjnych kanałach sprzedażowych przeniosły swoją ofertę także do przestrzeni wirtualnej. e-Commerce nie działa jednak bez opakowań. Stanowią kluczowy element, żeby każdy zamówiony towar dotarł na miejsce...
Jeśli nurtuje was zagadnienie widoczności własnej strony internetowej, podpowiemy prosty sposób na zweryfikowanie stanu. Jeśli w trakcie współpracy z firmą, która świadczy na waszą rzecz usługi, które nazywają się pozycjonowanie, zechcecie jak w pokerze powiedzieć – sprawdzam – możecie...
Prowadzenie własnej firmy to nie tylko sprzedaż oferowanych produktów bądź usług. Najpierw przede wszystkim znaleźć trzeba potencjalną grupę odbiorców, do której oferta ma trafić. Czasem jednak ciężko do takich ludzi samodzielnie dotrzeć bez doświadczenia i wiedzy na temat obecnej...
Zastanawiasz się nad zatrudnieniem influencera, ale nie wiesz, czego możesz się spodziewać i jakie korzyści może przynieść Twojej firmie taka współpraca? Odpowiadamy na najbardziej nurtujące pytania! Influencer – kim on właściwie jest? Influencerem nazywana jest opiniotwórcza osoba, która dzięki kanałom w...
Internet jest medium, które dostarcza swoim użytkownikom ogromnej ilości informacji na jeszcze większą ilość tematów. Część osób szuka w Internecie odpowiedzi na nurtujące ich pytania, inni dokształcają się lub korzystają z licznych źródeł samodoskonalenia, a jeszcze inni są zainteresowani...
Promowanie wydarzeń lokalnych to temat bardzo szeroki. Do wykorzystania są nowoczesne metody promocji wykorzystujące siłę social mediów i Internetu. Można również sięgnąć do lokalnych mediów, takich jak radio czy telewizja, ale to wymaga dość dużych nakładów finansowych. Nic nie...

Polecane