Jakość obsługi klientów wzrasta

Jakość obsługi klienta jest obecnie kluczowym czynnikiem wpływającym na konkurencyjność firmy na rynku. Firma, która nie idzie z duchem czasu i nie dba o swoich petentów nie ma szans utrzymać się dłużej na rynku. To okrutne, ale prawdziwe. Na szczęście coraz więcej firm i przedsiębiorstw zdaje sobie z tego sprawę i robi wszystko by tę jakość obsługi wynieść na jak najwyższy poziom.

Pomaga w tym technologia i nowoczesne rozwiązania takie jak Systemy kolejkowe DASOFT. System kierowania przepływem klientów to mechanizm pozwalający na skrócenie czasu oczekiwania w kolejce oraz usprawnienie obsługi dużej ilości petentów.

Działanie kolejkomatów jest bardzo proste i polega na przyporządkowaniu petentom określonych numerków. Dzięki temu każdy kolejkowicz wie ile osób oczekuje przed nim i ile mniej więcej czasu będzie musiał czekać na swoją kolej. Taka wiedza jest bardzo przydatna. P pierwsze – oczekujący w kolejce interesanci nie muszą nerwowo pilnować swojego miejsca, ponieważ system robi to za nich. Nie ma też sporów ani kłótni o to kto był pierwszy, kto był za kim i tak dalej. Takie sytuacje jak wiemy są powszechne, zwłaszcza w placówkach medycznych, sprawiając, że odczucia pacjentów są dużo gorsze.

Kolejkowicz, który ma przyporządkowany numer może spokojnie oczekiwać na wezwanie swojego numerka, a czas oczekiwania może poświęcić na przyjemniejsze rzeczy jak chociażby czytanie gazety. Jeśli ma więcej czasu może na spokojnie skorzystać z toalety, a nawet opuścić salę czy budynek by kupić sobie kawę lub coś do jedzenia.

Systemy zarządzania ruchem klientów znajdą zastosowanie wszędzie tam gdzie potrzebna jest sprawna obsługa dużej ilości interesantów. Coraz częściej można je spotkać we wspomnianych wcześniej placówkach medycznych, zarówno państwowych jak i prywatnych, w urzędach, bankach oraz budynkach administracji państwowej a także w sklepach.

To duży krok w stronę klienta, ale nie tylko. Bo kolejkomaty to nie tylko korzyści po stronie interesantów, ale i po stronie firmy. Przede wszystkim sprawniejsza obsługa, która pozwala na większą efektywność, a więc większe zyski dla firmy. To również lepsza atmosfera i kultura pracy, co z kolei wpływa na samopoczucie pracowników. Poczucie ładu i uporządkowania sprawia, że mogą lepiej wykonywać swoje obowiązki lepiej czują się w pracy, co znacznie podnosi morale całego zespołu.

Jeśli jeszcze nie masz w swojej firmie kolejkomatu, a chciałbyś usprawnić obsługę klientów odważ się na pierwszy krok, a zobaczysz jak szybko Twoja firma się rozwinie. Sprawdź dostępne rozwiązania na dasoft.com.pl

Jakość obsługi klientów wzrasta
5 (100%) 1 vote

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here